Friday, May 6, 2011

Ce-ar fi daca?

Ce-ar fi daca ne-am cita pe noi insine? Daca ne-am scrie propriile poezii, ne-am compune propriile melodii, ne-am crea propriile haine, ne-am picta propriile picturi, daca ne-am trai propria noastra viata si nu cea a altora? Daca ne-am judeca pe noi insine si nu pe ceilalti, daca nu am cita vorbele altora, daca nu am recita poeziile altora si nu am purta creatiile celorlati. Daca ne-am critica pe noi insine? Ce ar fi daca nu am mai imita pe ceilalti, nu am mai reproduce expresiile celorlalti? Ce-ar fi daca ne-am crea propriile noastre filme, seriale sau masini? Daca ne-am lua dupa propriile noastre idei? Ce-ar fi daca ne-am crea propriul nostru stil de viata, propria moda, propriul program? Ce-ar fi daca ne-am crea propria noastra gandire?
Ce-ar fi daca am fi originali si ce-ar fi daca am fi liberi?

No comments:

Post a Comment