Sunday, June 19, 2011

S-a deschis prima gelaterie self-service din Brasov- ICECREAMLAND



Acuma puteti manca inghetata pe saturate. Cu doar 4 lei  aveti acces la o varietate de inghetata din toate aromele si culorile posibile, asortate cu bomboane colorate, gumate si toppinguri felurite. Intra in lumea inghetatelor, pe str: George Baritiu, vis-a vis de Biserica Neagra, in apropierea Pietii Sfatului si rasfata-te cu deliciile oferite de gelateria ideala. Icecreamland este un vis devenit realitate, dedicat atat copiilor cat si adultilor. Iar Calin, prietenul nostru, este omul care a facut posibil acest vis, omul care a adus bucuria in Brasov. Nu ratati ocazia de a gusta o inghetata delicioasa, mai ales in aceste zile fierbinti, de vara.

5 comments:

  1. doresc un nr de telefon
    ms

    ReplyDelete
  2. m-ar interesa sa deschid o astfel de gelaterie in orasul meu.v-as ruga sa imi permiteti sa va contactez pentru detalii lasandu-mi un nr de telefon.multumesc

    ReplyDelete
  3. Telefon 0737146400, pentru detalii va rugam sunati aici!!

    ReplyDelete
  4. cu doar 4 lei??????ce vorbesti nene...da' de 8 lei ce zici. pretul a crescut ca fat frumos dublu intr-un an ...pai daca e cautare...! chiar si pe mine m-a incantat ideea...dar m-am lamurit repede! este cea mai proasta calitativ inghetata pe care am mancat-o vreodata...de fapt e o apa cu ffffoarte mult corolant (verde, mov, roz culori fff aprinse). Nu are consistenta de inghetata, cremoasa, fina...cum ar trebui. e de fapt o apa inghetata fara nici un gust. Nu voi mai cumpara niciodata asa ceva.

    ReplyDelete
  5. Buna ziua. As dori o adresa de e-mail prin care sa va pot contacta pentru cateva detalii cu privire la deschiderea unei astfel de gelaterii in orasul meu.

    ReplyDelete