Monday, July 4, 2011

All eyes on me

Daca nu s-ar mai vorbi vreodata despre mine, mi-as face griji. Saptamana asta, am avut mai multi "fani", (vizitatori) pe Facebook, decat incap in lista de "prieteni", stiti versul acela, nu imi mai amintesc exact cine il canta.... "Am tot mai multi fani ca Facebook" :)). Pentru cei care se indoiesc de faptul acesta, va voi atasa poza cu statistica Facebook, ca sa ma fac "credibila".:))) N-am crezut ca o simpla melodioara, creata de noi, cu mesaje clare, care fac referire catre mai multe lucruri, pot starni atatea comentarii si interes, desi o astfel de manipulare s-a dorit din start.  Sa nu va mai aud ca nu stiati carui eveniment se refera, cand la descrierea clipului, in subsol, era mentionat, din start, clar, totul si nici ca ati trecut cu vederea, ca la cate view-uri s-au facut.....  Mai haios este ca lumea a vizionat si Camelicious-varianta pe intuneric, "filmat noaptea-n Paris", postat pe 5 iunie, 2011, de 1300 de ori si tot nu au inteles nimic:)))) (http://www.youtube.com/watch?v=9bRGxrYia98).
Mai ales ca, cei care ma cunosc personal, cunosc foarte bine parerea mea vis-a-vis de hip-hopul romanesc si de "ce e pe val" in general, pe care nu le-am "muscat" in favoarea muzicii electronice. Dar probabil ca unii au dificultati de a intelege un anumit tip de umor si le trebuie o schema. Si cum la noi in urbe sunt multi intelepti, :)) cu sau fara ocupatie, ne-am gandit sa le oferim panem et circenses (paine si circ), iar de acum va vom usura gandirea la orice activitate de-a noastra, oferindu-va toate explicatiile de care aveti nevoie, ca sa nu va mai osteniti atat de mult.
 Ma distreaza la culme cata lume se agita sa isi dea cu parerea despre activitatile mele, de parca as fi eu "cineva". Eram obisnuita de pe vremea clubului, sa fiu asaltata de lume, de pe vremea concertelor cu Bachchor-ul, sa fie sute de ochi atintiti catre mine, dar chiar  peste 5000? Vreti sa aflati ce rating am avut la emisiunea live, in care am fost invitata? Pentru a va satisface curiozitatea asta, trebuie sa trimiteti un sms cu 2 euro la nr. meu.:)))))

Ah.... si pentru cei care se prind mai greu, 3 Euro, cu mesajul Diggy-Diggy-Boom, in care vi se va face o schema, ca acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare!

4 comments:

  1. All eyes on me !! waw 2PAC... !!!
    Bravo Camelicious, "Un fleac, i-ai ciuruit"
    Ar trebui sa te angajezi in campaniile electorale, atragi multi ochi asupra ta !!
    Salutari din Herastrau Camelicious!

    ReplyDelete
  2. Intr-adevar saptamana asta facebook-ul a fost plin de tine, te-au dezbatut in lung si in lat. In concluzie, esti iubita din moment ce multi isi ocupa timpul, comentand despre tine. Sunt curioasa ce o sa mai scoateti pe viitor.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, tipic Came, suuper:))

    ReplyDelete
  4. ;)))
    mi-a placut mult reclama ta..sehr lusting und bunt!
    Sister Sonia

    ReplyDelete