Thursday, December 29, 2011

Retrospectiva anului 2011

Retrospectiva anului 2011:

A fost un an superb, in care am cunoscut oameni minunati, deosebiti, care m-au inspirat. Intrarea in 2011 am petrecut-o alaturi de cativa zeci de noi prieteni, in Olanda. Nici nu a inceput bine anul, in ianuarie am dat lovitura intr-un anumit domeniu, motiv pentru care am avut timp sa ma ocup de alte lucruri. Am avut sansa sa cunosc un mare om si cantaret, Paco, in urma caruia a rezultat proiectul Stargateshine. Si cum tot raul e inspre bine, m-am imbolnavit in martie si am slabit 12 kg. M-am gandit ca ar trebui sa imi testez din nou ratingul (dupa proiectul afterhours), drept pentru care am postat pe umilul meu blog, clipul Camelicious, realizat impreuna cu un prieten vechi, controversatul C-Threex. Cativa brasoveni nu mai puteau manca, dormi, trai din cauza asta. Basca se intrebau si Razvan si Dani ce se intampla. Nu a trecut mult timp, ca ma trezesc in biroul unei case de discuri. A inceput vara, tumultoasa, contracte, calatorii afara. A urmat toamna cu o serie de cunostinte noi si o iarna si mai bogata.
Foarte multi oameni, care nu ma cunosc, m-au judecat in fel si chip, dar nu m-a deranjat, caci nu aveau cum sa ma inteleaga. Cei carora le era adresat textul au inteles ce vroiam sa le transmit si s-au facut ca ploua. Iar cei care ma stiu, imi cunosc felul si imi apreciaza umorul "neobisnuit", sau felul meu de a fi. Iar datorita celor care s-au agitat pentru mine, mi s-au deschis atatea colaborari si prietenii incat nu pot decat sa le multumesc din nou. Iar fanilor pe care i-am castigat, le promit ca nu ii las balta la anul, ca voi incerca sa vin cu noi surprize, in toate domeniile prestate. Ma bucur ca va place blogul, primesc mereu feedback, ca reprezint un fel de pastila de antiplictiseala. Cineva ma injura sa ma las, ma distreaza. Incerc sa fac fata cu toate site-urile de socializare si sa va raspund, sa va fac viata in Brasov, in tara si in strainatate, mai usoara si mai distractiva.
Sa aveti un an nou, bun si iluminat.

Si daca Puya s-a inspirat dupa formatul C-Threex TV ( lansat in vara, pe youtube) iata aici, cum ar trebui sa arate o emisiune tip pamflet. Si nu uitati referitor la pamflet: YOU HAVE BEEN WARNED!!!!


No comments:

Post a Comment