Sunday, February 5, 2012

Brasovul vechi, restaurantul Bethlen de pe Tampa

Pentru cei care se intreaba de ce imi marchez fotografiile. Simplu, pentru ca nu mai vreau sa ajunga pe orice site, cum s-a intamplat in trecut. Ilustrate din colectii personale, ajunse pe intreg netul. Bineinteles ca o sa deranjeze anumite site-uri care se ocupa cu insusitul materialelor mele, de aceea vor fi si foarte iritati. Noroc bun!

A si ce ati uitat sa preluati dragi fani: restaurantul a apartinut bunicului unei cunostinte Emilia Rosu.
Deci va rog sa va mai abtineti de la comentariile lipsite de orice logica si umor, iar referitor la blogul meu, eu sunt freelancer, brasoveanca "getbeget", detin colectii uriase de fotografii vechi cu familia mea, in Brasov, asa ca pana nu cunoasteti, nu va mai dati cu parerea, dar am uitat ca voi nu aveti notiuni jurnalistice, deci vorbiti fara sa va documentati.


 

No comments:

Post a Comment