Monday, January 28, 2013

Biblia ne avertizeaza de preoti, profeti si proroci falsi

De aceea va sfatuiesc sa aveti incredere doar in Scriptura caci multe biserici,religii, multi preoti, multi pastori au deviat de la adevar.
Fiti foarte atenti ce avertizeaza Biblia despre anumiti preoti si daca aveti nevoie sa deosebiti un adevar de minciuna, intrebati-L direct pe Creator, fara intermediari si va va deschide ochii,adica va veti da seama imediat:


  • „Vai de păstorii care nimicesc şi risipesc turma păşunii Mele, zice Domnul.”
  • Ier 10.21Ier 22.22Ezec 34.2;
  • 2 De aceea, aşa vorbeşte Domnul Dumnezeul lui Israel împotriva păstorilor care pasc pe poporul meu: „Pentru că Mi-aţi risipit oile, le-aţi izgonit şi nu v-aţi îngrijit de ele, iată că vă voi pedepsi din pricina răutăţii faptelor voastre, zice Domnul.
  • Ex 32.34;
  • 3 Şi Eu însumi voi strânge rămăşiţa oilor Mele din toate ţările în care le-am izgonit; le voi aduce înapoi în păşunea lor şi vor creşte, şi se vor înmulţi.
  • Ier 32.37Ezec 34.13;
  • 4 Voi pune peste ele păstori care le vor paşte; nu le va mai fi teamă, nici groază, şi nu va mai lipsi niciuna din ele, zice Domnul.
  • Ier 3.15Ezec 34.23;




  • Aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „N-ascultaţi cuvintele prorocilor care vă prorocesc! Ei vă leagănă în închipuiri zadarnice; spun vedenii ieşite din inima lor, nu ce vine din gura Domnului.
  • Ier 14.14Ier 23


  • În prorocii Samariei am văzut următoarea nebunie: au prorocit pe Baal şi au rătăcit pe poporul Meu, Israel!
  • Ier 2.8Isa 9.16
  • Dar în prorocii Ierusalimului am văzut lucruri grozave. Sunt preacurvari, trăiesc în minciună, întăresc mâinile celor răi, aşa că niciunul nu se mai întoarce de la răutatea lui, toţi sunt înaintea Mea ca Sodoma, şi locuitorii Ierusalimului, ca Gomora.”
  • Ier 29.23Ier 23.26Ezec 13.22Deut 32.32Isa 1.9-10;
  • 15 De aceea, aşa vorbeşte Domnul oştirilor despre proroci: „Iată, îi voi hrăni cu pelin şi le voi da să bea ape otrăvite; căci prin prorocii Ierusalimului s-a răspândit nelegiuirea în toată ţara.”
  • Ier 8.14Ier 9.15;
  • 16 Aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „N-ascultaţi cuvintele prorocilor care vă prorocesc! Ei vă leagănă în închipuiri zadarnice; spun vedenii ieşite din inima lor, nu ce vine din gura Domnului.
  • Ier 30.24Gen 49.1;
  • 21 Eu n-am trimis pe prorocii aceştia, şi totuşi ei au alergat; nu le-am vorbit, şi totuşi au prorocit.
  • Ier 14.14Ier 27.15Ier 29.9;
  • 22 Dacă ar fi fost de faţă la sfatul Meu, ar fi trebuit să spună cuvintele Mele poporului Meu şi să-i întoarcă de la calea lor rea, de la răutatea faptelor lor!
  • Ier 23.18Ier 25.5;
  • 23 Sunt Eu numai un Dumnezeu de aproape, zice Domnul, şi nu sunt Eu şi un Dumnezeu de departe?
  • 24 Poate cineva să stea într-un loc ascuns fără să-l văd Eu? – zice Domnul. Nu umplu Eu cerurile şi pământul? – zice Domnul.
  • Ps 139.7Amos 9.2-31Imp 8.27Ps 139.7;
  • 25 Am auzit ce spun prorocii care prorocesc minciuni în Numele Meu zicând: „Am avut un vis! Am visat un vis!”
  • 26 Până când vor prorocii aceştia să prorocească minciuni, să prorocească înşelătoriile inimii lor?
  • 27 Cred ei oare că pot face pe poporul Meu să uite Numele Meu prin visele pe care le istoriseşte fiecare din ei aproapelui său, cum Mi-au uitat părinţii lor Numele din pricina lui Baal?
  • Jud 3.7Jud 8.33-34;
  • 28 Prorocul care a avut un vis să istorisească visul acesta, şi cine a auzit cuvântul Meu să spună întocmai cuvântul Meu! Pentru ce să amesteci paiele cu grâul? – zice Domnul.
  • Nu este cuvântul Meu ca un foc, zice Domnul, şi ca un ciocan care sfărâmă stânca?
  • 30 De aceea, iată, zice Domnul, am necaz pe prorocii care îşi ascund unul altuia cuvintele Mele.
  • Deut 18.20Ier 14.14-15;
  • 31 Iată, zice Domnul, am necaz pe prorocii care iau cuvântul lor şi-l dau drept cuvânt al Meu.
  • 32 Iată, zice Domnul, am necaz pe cei ce prorocesc vise neadevărate, care le istorisesc şi rătăcesc pe poporul Meu cu minciunile şi cu îndrăzneala lor; nu i-am trimis Eu, nu Eu le-am dat poruncă şi nu sunt de niciun folos poporului acestuia, zice Domnul.

No comments:

Post a Comment