Tuesday, February 5, 2013

Iubeste-ti dusmanul !


Cei ce nu practica aceste cuvinte nu sunt buni crestini. Cei care folosesc numele crestinismului nerespectand aceste rugaminti sunt crestini falsi.

Ioan 13:34 "O nouă comandă voi da: iubiți unii pe alții cum v-am iubit, așa cătrebuie să iubim unul pe altul..

Matei 5:44
Dar Eu vă spun: Iubiți pe vrăjmașii voștri, binecuvântați pe cei ce vă blestemă,faceți bine celor ce vă urăsc, și rugați-vă pentru cei ce  asupresc și vă prigonesc;

Matei 5:39
Dar Eu vă spun, ca să nu reziste răului: dar cine te va lovi pe obrazul drept, întoarce-i și pe celălalt.

Lu 6:27 "Dar Eu vă spun cine Mă ascultați: Iubiți pe vrăjmașii voștri, faceți bine celor ce vă urăsc,

25:21 Proverbe Dacă este flămând vrăjmașul tău, dă-i pâine să mănânce, dacă-i este sete, dă-i apă să bea.

Romani 12:14 Binecuvântați pe cei ce  prigonesc, binecuvântați și nu blestemați.

No comments:

Post a Comment